آخرین عناوین

پنجشنبه 25 دی 1393-14:54 کد خبر:4498

آخرین خبرها در مورد تغییر مدیر کل صدا و سیمای مازندران:

آیا "مقدسی" مدیرکل صدا و سیمای مازندران می شود؟!!

آخرین خبرها از انتصاب یک نیروی غیر بومی به سمت ریاست صدا و سیمای مرکز مازندران حکایت دارد


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی که همه گمانه زنی ها از انتصاب قریب الوقوع یک مدیر بومی برای صدا و سیمای مرکز مازندران خبر می داد اما « سرافراز » ترجیح داد یک مدیر غیر بومی و البته با سابقه در راس شبکه تبرستان قرار گیرد .

شنیده های شمال نیوز حکایت از صدور حکم مدیرکلی "صادق مقدسی "دارد که پیش از این مدیرکلی چند مرکز و اداره کل را در رسانه ملی تجربه کرده است و این تجارب می تواند فرصتی برای رسانه استانی مازندران بشمار آید .

وی پیش از این مدیركلی طرح و برنامه و نظارت معاونت صدا، مدیركلی پژوهش های رادیو و مدیریت ارتباطات اداره كل روابط عمومی ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیر کل مرکز تحقیقات صدا وسیما را عهده دار بوده است.

بدون تردید این انتصاب ، چیزی از ارزش ها و توانمندی مدیران مازندرانی مجموعه صدا و سیما کم نمی کند و امیدواریم رئیس رسانه ملی از آنان در مناصب و پست های مدیریتی رسانه ملی بکارگیری نماید .

توجه ویژه به فرهنگ و هنر بومی و محلی ، ساخت برنامه های فاخر برای معرفی شهدا ، علما و اندیشمندان مازنی ، کیفی سازی برنامه های شبکه تبرستان و ... بخشی از انتظارات مردم مازندران از صادق مقدسی  است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • روابط عمومی
    دوشنبه 29 دی 1393-12:12


    این خبرهای ناقص که فقط تیتر آن از طریق پیامک میفرستین . به شهرستانهای تابعه اعلام نمودم که سایت خبری شما خبرهای بدون مسنتدات اعلام میکند و فقط تیتر میزند. تا مخاطبین زیادی جذب کند و من هم برای اولین بار و آخرین باری به این سایت سر میزنم. موفق و پیروز باشید.